دیپلم مدیریت خانواده

1400/06/21
دیپلم مدیریت خانواده از جمله رشته های پرمخاطب به دلیل کم هزینه بودن و زمانبر نبودن در میان دیپلم‌ های کاردانش است.

هزینه دوره

ریال
  • سطح دوره
  • مدت زمان دوره
  • زمان برگزاری
ثبت نام


اطلاعات دوره

توضیحات کلی:
مدیریت خانواده یکی از رشته های شاخه کاردانش است که برای تربیت نیروی انسانی به عنوان مدیر خانواده و یا مادران آینده جامعه برنامه ریزی و سازماندهی شده است. این رشته توجه خاصی به آمادگی علمی و تجربی بانوان که اساس زندگی خانوادگی را تشکیل می دهند، داشته و مهارت های کنونی که در زندگی روزمره لازم است را به صورت عینی ارائه می دهد

آینده شغلی:
 زمینه های استخدامی رشته مدیریت خانواده در بخش های صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی است که هنرجویان به دلیل کسب مهارت های حرفه ای و آشنایی با محیط واقعی کار در دوران مهارت آموزی میتوانند در آنها مشغول شوند.
چند نمونه از شغل های رشته مدیریت خانواده :کارگاه های تولیدی پوشاک ، تأسیس کارگاه قنادی و آشپزی ، سرپرستی و مدیریت کارگاه های گلسازی ، تأسیس و سرپرستی کارگاه های خوداشتغالی ، کار در مهد کودک ، مدد کاری اجتماعی و سرپرستی مراکز مشاوره خانواده و ...

دروس تخصصی:
هنرجویان در این رشته علاوه بر گذراندن دروس عمومی و پایه مشترک، مهارت‌های زیر را می‌آموزند:
1-کاربر ICDL
2-برنامه ریز امور هنری در خانواده
3-برنامه ریز امور تغذیه در خانواده
4-مراقبت امور بهداشت و سلامت خانواده
5-برنامه ریز امور اقتصادی و اجتماعی خانواده



شما پرسیدید:
 آیا علاوه بر آموزش ، مدرک معتبری هم میتوانیم دریافت کنیم؟

شما میتوانید پس از آموزش مدرک معتبر فنی حرفه ای برای هر مهارت دریافت کنید. دقت کنید که مدرک فنی حرفه ای ، بین المللی بوده و دارای کد isco هست و شما می توانید پس از آزمون و دریافت مدرک ، به راحتی آن را ترجمه کرده و به عنوان مدرکی که نشان می دهد شما در این حرفه ، مهارت دارید آن را به شرکت ها و دانشگاهای ایران و کشور های دیگر ارائه کنید.

آیا میتوانم با اخذ مدرک این دوره ، مهاجرت کنم ؟
بله ، مدارک فنی حرفه ای کاملا تایید شده هستند و در همه ی کشور های دنیا قابل اعتبار بوده بنابراین با اخذ این مدارک مسیر مهاجرت برای شما میتواند هموارتر شود.

آیا میتوانم با این مدرک برای ادامه تحصیل در دانشگاه ثبت نام کنم؟
بله ، شما با اخذ این مدرک مثل دیپلم های ریاضی ، تجربی ، انسانی و.. میتوانید در کنکور های سراسری و آزاد شرکت کنید و یا بر اساس شرط معدل به صورت مستقیم وارد دانشگاه شوید.

آیا این گذراندن این پنج مهارت برای اخذ دیپلم مدیریت خانواده لازم است ؟
بله ، برای دریافت دیپلم مدیریت خانواده باید این مهارت گذرانده شود. در صورت تمایل به مشاوره و آگاهی از شرایط اخذ دیپلم آسان و فوری مدیریت خانواده ، با شماره تماس 66602526-021 و 66659302-021 و یا 09371469898 تماس حاصل فرمایید.

من تمایل به اخذ دیپلم مدیریت خانواده دارم ، آیا تخفیف شامل حال من می شود؟
دوست عزیز ، در صورت تمایل به اخذ دیپلم به دلیل تعدد مهارت هایی که باید کسب شوند و برای رعایت حال هنرجویان در شرایط اقتصادی فعلی ، تخفیفات ویژه مخصوص کسانی که از سایت با این مرکز آشنا شده اند ، در نظر گرفته شده است.

 



شاخه های رشته مدیریت خانواده در دانشگاه آینده کاری رشته مدیریت خانواده آینده کاری رشته مدیریت خانواده نی نی سایت جدول دروس رشته مدیریت خانواده کاردانش استخدامی رشته مدیریت خانواده درآمد رشته مدیریت خانواده لیسانس رشته مدیریت خانواده دانشگاه رشته مدیریت خانواده رشته مدیریت خانواده آینده کاری رشته مدیریت خانواده نی نی سایت دروس رشته مدیریت خانواده پایه دهم جدول دروس رشته مدیریت خانواده کاردانش معدل لازم برای رشته مدیریت خانواده دانشگاه رشته مدیریت خانواده رشته مدیریت خانواده در دانشگاه علمی کاربردی قیمت خرید دیپلم رسمی آموزش و پرورش دیپلم چیست قیمت مدرک دیپلم دیپلم فوری دیپلم دبیرستان دیپلم کلاس چندم است انواع دیپلم دیپلم انسانی بزرگسالان

همین حالا ثبت نام کنید

آموزش توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور و اساتید با تجربه در بازار کار